top of page

#PINUPYOURSELF



Er is alweer een nieuw jaar aangebroken. 2020, the roaring 20's zijn terug... En ik ben van plan om 'roaring' eer aan te doen.


Mijn missie, mijn doelen, laat ik niet los. Een samenleving op basis van (zelf)liefde, eerlijkheid, gelijkwaardigheid klinkt misschien als een utopie... maar alle kleine veranderingen helpen. Als je de wereld maar een klein stukje fijner kunt maken, dan moet je dat toch op z'n minst proberen? Al verander je maar het leven van 1 persoon. Maar ik geloof in het rimpeleffect, zoals een kleine rimpel in het water kan transformeren naar een golf. In dit geval zie ik nu de golf voor me als een leger aan Warriors die vanuit hunzelf een krachtige verandering zullen maken, door te kiezen voor 'self-love'. Niet voor niets een gouden oude: -Verbeter de wereld, begin bij jezelf-


Hoe wil ik dat bereiken middels mij deelname aan de Miss Pinup Benelux verkiezing?

Door te delen wat Modern Pinup in mijn ogen vertegenwoordigd; (modern) pin-up is het vieren van ieders eigen unieke schoonheid en die komt in vele vormen, maten en kleuren. Geen uiterlijke voorwaarden of verwachtingen, want in iedereen schuilt schoonheid, iedereen kan stralen, Durf het. Doe het. Niet "je mág er zijn'.. Je bent er! En laat je zien! Want dat is precies waar de term 'pin-up' vandaan komt. Een foto/poster/illustratie van vrouwelijke/mannelijke schoonheid, pinned-up on a wall.. to be looked at, to be seen! ;-)

Niet te vergeten, pin-up modelling was in het begin van de 20e eeuw taboe.. een taboe dat inmiddels aardig doorbroken is... En dat doorbreken van taboes zet ik graag door, zoals ik met SUE's Warriors doe. In een rolstoel niet sexy? Echt wel. Een prothese niet vrouwelijk? Echt wel. Groter of kleiner dan maat 38 niet mooi? Echt wel. We zijn allemaal mooi. Als we niet allemaal (eerlijk en gelijkwaardig!) gerepresenteerd worden, omdat er nog steeds mensonterende taboes bestaan, dan moeten we dat doorbreken. Met z'n allen staan we sterk! Een leger pin-ups hou je toch niet tegen? ;-)


Dus met mijn deelname wil ik mensen aanzetten met liefde naar zichzelf te kijken, van jezelf te houden, je eigen waarden te kennen en vooral te voelen, zodat je je niet meer hoeft te vergelijken met een ander, maar tevreden en gelukkig kunt zijn met wie jij bent. En als we dat met z'n allen laten zien, dan kunnen we elkaar versterken in onszelf durven zijn. Laat jezelf zien. Deel jouw unieke schoonheid en maak het kleurenpalet compleet. Pin up the Diversity of Beauty.  #PINUPYOURSELF


Ik laat me zien. Ik laat me horen. Ik vecht voor diversiteit en gelijkwaardigheid. Sluit je aan. We zijn allen gelijk in onze verschillen en daarom een eenheid. Diversity is Key to Unity!


61 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page