top of page

SUE, VJR Jewels and...


De lancering van SUE komt al dichterbij. Voor deze show was ik opzoek naar de perfecte accessoires en toen kwam ik terecht bij Marianne Moerman.. Vandaag ben ik bij haar in het atelier geweest en werd verliefd op alles wat ik zag! Dit is perfect!

Ik heb Marianne verteld over SUE en welke stijl ik wilde voor de show en dat haar sieraden hier perfect bij passen. Marianne was meteen enthousiast en we bleken al snel een perfecte match!

Hoe kwam ik bij Marianne terecht? Die credits gaan naar Iris Ruisch.. Creative Director van Fashion Week Nederland.. want..

SUE zal lanceren op Mercedes-benz Amsterdam Fashion Week!!

Ik ben uiteraard super blij dat we hier bij mogen zijn en ik samen met VJR jewels en super gave show kan gaan neerzetten. Dus, nog even hard aan de slag met de collectie en dan keihard werken aan de voorbereidingen van de show! Spannend..

Ik houd je op de hoogte!

Liefs,

Kelly Sue

Volg SUE ook op Facebook & Instagram.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page