top of page

VIVA400 2016


Donderdag, 17 november.

Nog een paar uurtjes en we zouden weten wie de winnaars waren van de VIVA400 Awards..

M'n eerste zorg was; wat trek ik aan? Wat doe ik met m'n haar? Het stormde flink, dus dat haar los zou een chaos worden, dus dat ging vast. Ik had een mooie zwarte pencil dress gehad van een vriendin, en een black dress is altijd goed, dus die ging aan. Hakjes eronder, lippenstiftje en op naar de Laurenskerk in Rotterdam!

Als je dat zo leest lijkt het alsof ik lekker snel klaar was.. maar dat was dus niet het geval en daardoor pas om vier uur klaar, de tijd dat de drukte op de weg begint en je je kunt aansluiten in de files en dat zijn er nogal wat tussen Alkmaar en Rotterdam.

Ik was blij dat mijn man, Harold, mee ging en wilde rijden, kon ik mooi achterover leunen in lichtelijk zenuwenlijen over de de award uitreiking.

Ja, ik was best een beetje zenuwachtig, maar eenmaal aangekomen (bijna 2,5 uur later) bij de prachtige locatie verdwenen de zenuwen snel en was ik vooral nieuwsgierig naar wat nog zou komen. Eerst even op de foto (die helaas is verdwenen) en aansluiten bij de 400 inspirerende vrouwen die allemaal al lekker druk aan het kwebbelen waren, kun je je vast iets bij voorstellen.. 400 vrouwen. Lekker gezellig dus! Ik kwam al snel in gesprek met Else Hardjopawiro, een leuke dame met passie voor haar werk. Ze heeft haar eigen kledinglabel; VanElse en heeft al vele mooie successen behaald met haar stijlvolle creaties! Ik kreeg van haar de bemoedigende woorden dat het allemaal goed komt, vooral doorgaan! Het is even een hart onder de riem en dat is soms erg fijn! En ja, natuurlijk ga ik door!

Het grootste deel van de avond heb ik doorgebracht met Amanda Rijff. Leuke en erg ondernemende vrouw en multi getalenteerd! Naast haar activiteiten als make-up artist & beauty expert, heeft ze ook nog haar eigen blog/vlog en brengt ze binnenkort ook nog haar eigen boek uit! Petje af. Tja, dat zijn dus even 2 voorbeelden van de genomineerden uit dezelfde categorie als ik; de creatieve.

Kelly Sue en Amanda Rijff

Beeld: VIVA400 aftermovie.

Een kerk vol met inspirerende, ambitieuze, ondernemende vrouwen, vele met al een aantal successen op hun naam, dus alle met recht genomineerd! En wat betreft de award dus serieuze concurrentie.. Ik genoot van de avond, de mensen, de heerlijke hapjes en natuurlijk een wijntje en keek met plezier naar hoe de avond gepresenteerd werd door Dennis Weening en Kirsten Steenvoort (brand manager VIVA)

De award uitreiking begon met de categorie waar ik voor genomineerd was, de creatieve. Ik hoefde dus niet lang in spanning te blijven! De winnaar werd bekend gemaakt middels spoken word en toen haar naam, een applaus en bij mij vielen de laatste zenuwen van de schouders. Mea Dols de Jong was de winnaar en had ook al behoorlijke successen geboekt met haar afstudeerfilm 'If mama ain’t happy, nobody’s happy'. Ze was overdonderd en gaf aan dit nooit te hebben verwacht, maar ze kreeg hem en het is een eervolle kroon op haar werk! Gefeliciteerd Mea!

In totaal telde de avond 6, nou eigenlijk 7, winnaressen (lees hier meer over de winaressen) en dat was dus een feestje waard!

Dat lukte geloof ik goed! Viva had alles mooi geregeld en als klap op de vuurpijl gingen we allemaal naar huis met een geweldig goed gevulde goodiebag t.w.v. €300! Thuis gelijk uitgepakt en blij verrast met de heerlijke producten.. en het leuke is.. jij kunt er ook 1 winnen!

Nee, de award niet gewonnen, maar des al niet te min een super gave ervaring en een leuke avond! En het was al een absolute eer genomineerd te zijn voor deze award!

Iedereen die om mij gestemd heeft, bedankt voor jullie steun en Viva, bedankt voor deze mooie avond!

Liefs,

Kelly Sue

Bekijk hier de aftermovie van VIVA400!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page