top of page

Amsterdam Denim Days


Denims denims denims!!

Echt, aan inspiratie geen gebrek! De gaafste trends zijn voorbij gekomen voor het aankomende seizoen, niet alleen tijdens de presentatie van WHY, maar ook zeker op de Kingpins denim show.

Ik zat al vol ideeën voor de nieuwe collectie, maar na de denim dagen ben ik overloaded with ideas! (verderop in het bericht een gouden jeans.. benieuwd wat jij hiervan vindt!)

Naast de inspiratie die ik heb opgedaan, ben ik ook weer even wezen buurten bij mijn oud leraren! Altijd leuk ze weer even te spreken en te horen wat er allemaal al is veranderd en nog gaat veranderen. De jeanschool is echt enorm hard gegaan! Te bedenken dat ik 6 jaar geleden nog in de pilot van deze opleiding zat en nu al internationale allure heeft! Gaaf toch!

En.. ik heb een meeting gehad met 2 hele leuke mensen.. We hebben erg leuke plannen.. ik kan vast verklappen dat het een hele grote verandering teweeg gaat brengen in de mode-industrie... Omg omg! Yess.. stay tuned! ;-)

En oh ja! Als je hier deel van wilt uitmaken ---> crowdaboutnow.nl/sue-seated-fashion ;-)

<<<<INSPIRATION!! >>>>

GO WHERE YOU FEEL MOST ALIVE

GO WHERE YOU FEEL MOST ALIVE

LOVE

YOU'LL NEVER BE AS YOUNG AS YOU ARE NOW

INDIGO DYES

ARE YOU READY FOR GOLD? LET ME KNOW!

GOGGLES.. SEEN THEM BEFORE.. ;-) {here}


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page