top of page

Samen naar de top!


Samen sta je sterker, samen kun je meer dan alleen, samenwerken is de sleutel tot succes.

Ik ben daarom erg blij met de mooie, leuke en inspirerende mensen die in 2016 op mijn pad zijn gekomen. Vorige editie van FashionWeek had ik al een top team om me heen die me enorm goed hebben geholpen de show succesvol te laten verlopen. Zonder Marianne Moerman van VJR jewels had ik het niet zo kunnen doen, ook haar ben ik dus erg dankbaar. M'n modellen, SUE's Warriors, hebben SUE super sterk neergezet en ben trots op ze en vereerd dat ik met hen werk en ik waardeer hun inzet ook enorm!

En ook voor aankomende editie van Fashion Week Amsterdam zijn er weer mooie samenwerkingen die mij helpen om SUE tot een succes te maken. Zo dragen ook zij hun steentje bij aan meer diversiteit en participatie in de mode, media en maatschappij en helpen ze meer zichtbaarheid te geven aan een tot nu toe onzichtbare doelgroep. Semwerkt.nl en Luxery4Life PR zijn 2 bedrijven waar SUE nu mee samenwerkt. Zij helpen SUE's boodschap te versterken en te verspreiden, beiden op hun eigen manier en eigen expertise.

SemWerkt zet zich niet alleen in om SUE online meer zichtbaarheid te geven, maar helpt en volgt SUE ook naar de top. Over de weg hierheen schrijft SemWerkt een mooi blog, lees het hier!

Graziella Ferraro van Luxery4Life PR doet net als SemWerkt ook net even wat extra's voor SUE om de mode revolutie te ondersteunen. Waar ik momenteel het meest trots op ben is de shoot die we vorige week hebben gedaan met de nieuwe collectie items.. Hier snel meer over.. ;-)

Houd het in de gaten via Instagram en Facebook.

Dus.. "erg blij" is nog maar zwak uitgedrukt.. ik ben vooral zeer dankbaar.

Samen werken we aan een mooiere toekomst, werken we naar meer participatie, acceptatie en bovenal, vriendschap. Ik hoop dat dit de tendens wordt voor 2017, voor iedereen. Dat is mijn nieuwjaarswens aan jullie allemaal!

Happy 2017!!

Veel liefs,

Kelly Sue


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page