top of page

Een revolutionaire show!

SUE 2017 REBEL

Ik wilde vorige week vrijdag al een blog bericht plaatsen, maar door alle drukte was dit niet gelukt. Dat het druk is, is natuurlijk een goed teken. Het zijn vooral ook allemaal leuke, gave en mooie dingen! Een droom begint langzaam maar zeker vorm te krijgen en dat geeft veel energie! En dat zal ik ook nodig hebben aankomende maanden.

Zoals je misschien wel al gelezen hebt in de nieuwsbrief, SUE showt weer op Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam! Met SUE streef ik ernaar dat het onderscheid tussen rollend en lopend verdwijnt, naar meer diversiteit en participatie in mode, media en maatschappij en dat er een positiever beeld ontstaat over mensen met een handicap. Deze show brengt dit dichterbij..

SUE showt ditmaal een collectie voor rollende én lopende dames en er zullen dus ook rollende en lopende modellen te zien zijn aankomende show! SUE maakt dus opnieuw debuut op FashionWeek Amsterdam, niet eerder is er een combinatie gezien op de catwalk van rollende en lopende modellen. Hiermee wordt het onderscheid echt weggenomen en kun je straks samen met je vriendinnen shoppen zonder te letten op of het wel draagbaar is in de stoel. SUE hoopt zo een stukje vrijheid te geven voor een alledaags ding als kleding.

Diversity is the key to unity!

Afgelopen week ben ik naar de briefing van Fashion Week Nederland geweest. Hier hebben we de show van A tot Z doorgesproken en begon er langzaam al een beeld te ontstaan van de show in januari.. Ik raakte in ieder geval enorm enthousiast en ik zal je proberen mee te nemen in alle voorbereidingen naar de show toe, mee te nemen in de mode revolutie en misschien zelfs wel een revolutie in onze maatschappelijk beeld. Een beeld waarin iedereen mee doet en niemand meer vanaf de zijlijn hoeft toe te kijken.

Ik kijk er naar uit en bruis van energie!

Veel liefs,

Kelly Sue


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page