top of page

Time Flies!


NL:

De tijd vliegt! Het is alweer twee jaar geleden dat ik de finale van Fashion On Wheels won!

Na deze overwinning heb ik besloten verder te gaan met de ontwikkeling van 'zittende mode'. Eerste jaar vooral veel marktonderzoek gedaan en daarna ben ik gaan kijken hoe ik dit concept kon confectioneren. Hiervoor heb ik goede hulp gehad uit verschillende hoeken en hebben veel rolstoelmodellen tijd vrijgemaakt voor metingen en doorpas-sessies en dat gebeurd nog steeds!

Ik ben erg dankbaar voor alle hulp die ik kreeg en nog steeds krijg! Mathilde Kester van Favourite Forms heeft ontzettend veel voor me gedaan en zonder haar was ik lang niet zover gekomen als ik nu ben. Zij ontwikkeld alle patronen voor de collectie, maar deelt ook veel van haar kennis en geeft goede adviezen, super fijn werken zo!

Ondertussen zijn we al heel dichtbij het eindresultaat en zijn we nog maar enkele weekjes verwijderd van de lancering!

Erg spannend, maar kijk er enorm naar uit! Jij ook?

Veel liefs,

Kelly Sue

Volg Sue ook op Facebook & Instagram.

EN:

Time flies! It's been already two years ago since Kelly Sue won the finals of Fashion On Wheels, but she hasn't been idle, because soon she will launch her own fashion line! Stay tuned!

Follow Sue also on Facebook & Instragram.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page