top of page

Sneakpreview SUE op de supportbeurs


Deze week stond ik met een stand op het fashion- en lifestyle plein op de Supportbeurs in de jaarbeurs hallen Utrecht, de eerste beurs voor SUE.

Het waren twee fantastische dagen waar ik veel leuke mensen heb ontmoet.

Op de beurs heb ik vast een sneakpreview kunnen geven van de aankomende collectie en konden de samples getest worden, met name de trenchcoat! Leuk om de jas bij verschillende dames aan te zien! Een item waar ik met veel liefde aan gewerkt heb, komt dan tot leven en ik moet bekennen dat ik hier best trots van werd. De jas zat erg mooi bij ze en volgde de zithouding mooi waardoor hun postuur goed uitkwam. Natuurlijk is dat ook de bedoeling van het ontwerp, maar het is toch mooi om dan te zien dat het ook goed gelukt is.

Bedankt voor het testen en jullie feedback, dames!

Op zaterdag had de Zonnebloem een fashion show georganiseerd waar de standhouders van het fashion- and lifestyle plein hun collectie konden tonen. Maik de Boer presenteerde deze show.

SUE deed niet mee aan de show, want SUE zal pas lanceren op Mercedes Benz fashion week, maar ik heb hier wel wel kort wat kunnen vertellen over de visie van SUE en de aankomende kledinglijn in een interview met Maik de Boer.

Maik, bedankt voor het interview! Het waren scherpe vragen waardoor ik goed kon overbrengen dat SUE meer dan alleen een kledinglabel is en streeft naar een verandering in ons sociaal- maatschappelijk beeld en een meer realistischer afspiegeling van de maatschappij, een (media)beeld met meer diversiteit waarbij onder andere rolstoelgebruikers meer worden betrokken. Momenteel worden er te weinig rolstoelgebruikers vertegenwoordigd op tv en andere media.

Op de beurs hebben we ook de win-actie gelanceerd, bij inschrijving van de nieuwsbrief ontvang je een link voor de live-stream van de show, maar maak je ook kans op tickets om bij de lancering op fashion week aanwezig te zijn! 15 juni zal de winnaar bekend worden gemaakt en de live-stream link zal een dag voor de show via de nieuwsbrief worden doorgestuurd. Vergeet je dus niet in te schrijven voor de nieuwsbrief!

Iedereen die langs is geweest bij de stand van SUE wil ik bedanken voor hun interesse en inschrijvingen!

Bedankt! En wie weet tot ziens. :-)

Veel liefs,

Kelly Sue

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page