top of page

Rehacare 2016


Zaterdag vroeg eruit, spullen inpakken en op naar Düsseldorf!

Ondanks de vroegte en de regenachtige ochtend, zat ik vrolijk in de auto. Ik was benieuwd hoe deze beurs zou zijn, wie er zouden komen en uiteraard naar de reacties op de collectie!

Magnesium Wheels stond op de Rehacare beurs en had mij uitgenodigd bij hen op de stand te staan met de kleding van SUE. Rehacare is de grootste beurs voor hulpmiddelen van Europa, dus een pracht kans om hier te mogen staan!

We kwamen op tijd aan en konden dus rustig de spullen uitpakken en ons klaar maken voor de dag. Het klaarzetten van onze producten ging ook voorspoedig. Mijn kledingrek had ik al een aantal keer in- en uit elkaar geschroefd, dus dat was zo klaar en de lichtgewicht wielen van Magnesium Wheels stonden ook zo in het blok, ideaal!

De drukte kwam langzaam op gang, dus dat gaf mij ook de tijd om langzaam te wennen aan de taal. Ik had al in geen tijden Duits gesproken, maar naarmate de dag vorderden pakte ik het langzaam weer op. Gelukkig waren de Duitse bezoekers wel vergevingsgezind, want heel goed klonk m'n Duits nog niet..

Ondanks de taalbarrière heb ik toch veel leuke gesprekken gehad over de kleding, met name de trenchcoat. Deze is veel gepast en kreeg hier veel positieve reacties op! Over het algemeen was er veel verbazing over het draagcomfort en het feit dat het absoluut niet aangepast uitziet wanneer de jas aan is. Ook het gemak van het aantrekken van de jas werd gewaardeerd! De reacties deden me erg goed, het geeft aan dat ik op de juiste weg ben en dat geeft veel energie!

Een aantal wilde de jas het liefst meteen aanschaffen, helaas heb ik deze nog niet kunnen produceren en moest ik ze teleurstellen. Ik kon ze wel over de crowdfunding campagne vertellen die 10 oktober zal starten en wanneer deze succesvol zal zijn, ik de collectie kon gaan produceren en de verkoop eind januari kon starten. Naast de succeswensen die ik hiervoor kreeg, wilden zij de campagne tevens steunen door het op hun Facebook te delen en een leuke blogster bood zelfs aan het op haar blog te plaatsen!

Het was dus een enerverende dag en ik ben Magnesium Wheels dus erg dankbaar voor deze top dag! SUE en MG waren een mooie combi. Beiden oog voor stijl, zonder praktisch aspect te verliezen. Het leuke van MG is dat de wielen in meerdere kleuren verkrijgbaar zijn en dus aan te passen op jouw stijl, maar het ideale is, en dat maakt het echt een top product; de wielen zijn super licht gewicht en toch ongelofelijk sterk! Licht als carbon en sterk als alluminium.. Ja ja, ik heb goed opgelet op de beurs ;-) Maar voor het fijne over dit product, verwijs ik je door naar hun website! --> magnesium-wheels.com

Binnenkort ook meer over de crowdfunding campagne van SUE op CrowdAboutNow, dus stay tuned! :-)

Liefs,

Kelly Sue


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Social Icon
bottom of page